Training: Audit de comunicare organizationala
Cand: 29 – 31 iulie 2014
Unde: Bucuresti
Cat: 460 lei (TVA inclus) / 345 lei (TVA inclus) plata pana pe 18 iulie
Cine: Razvan Nicoara, Senior Consultant Inkcomm PR
Inscriere curs: pe facebook / prin completarea formularului / la telefon 0735.124.910

29-31 iulie: Audit de comunicare organizationala

Inscriere curs: pe facebook / prin completarea formularului / la telefon 0735.124.910

Prezentarea training-ului: download

Auditul de comunicare organizationala este cel mai complex si complet instrument de evaluare eficientei si a continuturilor de comunicare dar si a fluxurilor de comunicare, interne si externe, dintr-o organizatie. Metodologia de realizare implica un mix de cel putin 4-5 tehnici de analiza calitativa si cantitativa, proceduri de evaluare si raportare specializate.

Audit comunicare 2

Ce vei invata la acest training?
- ce este un audit de comunicare, de cate tipuri, care este specificul fiecaruia, care sunt riscurile si avantajele fiecarui tip de audit de comunicare
- cand este nevoie de un audit de comunicare, care sunt situatiile organizationale (de comunicare) care necesita implementarea unui audit de comunicare, cum trebuie pregatit un audit de comunicare, cum se selecteaza consultantii care vor lucra pe proiectul de audit de comunicare
- brief-ul, bugetarea, resursele, livrablele unui audit de comunicare
- proceduri de derulare ale auditului de comunicare
- metodologii aplicate in auditul de comunicare organizationala
- bune practici in derularea proiectelor de audit de comunicare
- tehnici de cercetare calitativa in auditul de comunicare (interviuri, analiza fluxurilor de comunicare,valorile corporatiste, analiza de imagine si brand in media, analiza de mesaj, evaluarea de risc, profilul reputational al companiei, pozitionarea concurentiala a companiei)
- instrumente software care pot fi utilizate in auditul de comunicare organizationala
- rezultatele asteptate pentru auditul de comunicare

Cui se adreseaza?
Training-ul se adreseaza tuturor celor care doresc sa isi imbunatateasca tehnicile de evaluare si analiza a comunicarii organizationale insa, in mod special, celor care lucreaza in companii in roluri de comunicare interna sau de management al proceselor de comunicare.

Materiale de suport
Participantii la curs vor beneficia de suporturi in scris pentru toate elementele teoretice si de studii de caz prezentate la training. De asemenea, vor beneficia de un kit de instrumente necesare in planificarea si monitorizarea proiectelor de audit de comunicare (template-uri de proiect, check-list-uri, template-uri de chestionare calitative etc).

Agenda curs

Ziua 1: 29 iulie, 16:00 – 20:00
Auditul de comunicare: tipologii, obiective, planificare si resurse
- tipuri de proiecte de audit de comunicare, obiective si rezultate, abordare si planificare
- brief-ul de audit de comunicare si promovarea proiectului catre stakeholderi
- etape in planificarea si derularea auditului de comunicare
- resurse, riscuri si planificarea activitatilor in auditul de comunicare
- comunicarea auditului de comunicare (management, intern, extern)
Studii de caz:
- obiective, planificare si prezentare proiect de audit de comunicare companie din IT
- obiective, planicare si prezentare proiect audit de comunicare axat pe optimizarea comunicarii interne
Workshop:
- fisa proiect audit de comunicare

Ziua 2: 30 iulie, 16:00 – 20:00
Auditul de comunicare: tehnici si metodologii utilizate (I)
- metodologia generala de auditare (proceduri si reguli generale);
- evaluarea infrastructurii de comunicare si a fluxurilor de comunicare organizationala
- tehnici si metode de analiza a comunicarii interne (calitative: chestionar, focus, analiza content-ului de comunicare interna)
- tehnici si metode de analiza a comunicarii externe (analiza corporate image, profil de corporate reputation, analiza de brand, evaluarea output-urilor de PR)
Studii de caz:
- studiu de caz pe analiza fluxurilor de comunicare interna intr-o companie
- studiu de caz: construirea profilului de corporate reputation pe baza analizei comunicarii externe in auditul de comunicare
Workshop:
- realizarea hartii fluxurilor de comunicare interna
- analiza brand

Ziua 3: 31 iulie 16:00 – 20:00
Auditul de comunicare: tehnici si metodologii utilizate (II)
- analiza datelor din comunicare interna (fluxuri de comunicare, roluri, continut comunicare, corporate values etc)
- analiza datelor de comunicare externa (evaluare PR, analiza imagine, profil reputational, analiza brand, analiza comunicare concurenta, analiza de continut mesaje, analiza de risc)
- raportul de audit de comunicare
Studii de caz:
- tool de evaluare a corporate values in organizatii
- analiza comunicare competitori
Workshop:
- corporate values assesment
- analiza pozitionare brand